مثلث برمودا مثلث شیطان؟
 
مختلف(فلسفه.فیزیک.نجوم.کتاب)
موضوعات علمی شامل فضا و فیزیک نجوم و غیره

گوگل ارث، وب سایت محبوبی که به مردم معمولی اجازه میدهد زمین را از آسمان نگاه کنند، برنامه جدیدی را ارائه کرده است. گروهی از پژوهشگران آماتور، هزاران چیز شگفت انگیز را بوسیله عکسهای با کیفیت بالای این ماهواره، در روی زمین پیدا کرده اند. گوگل از عکسهای رنگی با کیفیتی که از فضا گرفته شده، استفاده میکند. گوگل این عکسها را به هم وصل میکند تا فرم کامل و مسطحی از کل زمین رابه ما بدهد یکی از منافع استفاده از این تکنولوژی توانایی مختصات دادن و پیدا کردن سازه های جالب و منحصر به فرداز سطح آب و زیر آب است. در یکی از این تصاویر دو شئ دیسک مانند دیده میشود که دقیقا زیر سطح آب قرار دارند و پشت سر هم حرکت میکنند. این دیسکهای پرنده میتوانستند یک توضیح منطقی داشته باشند. اما چیزی که این اشیاء را عجیب میکند این است که آنها در قلب مثلث اژدها عکس برداری شده اند.

[DragonTriangeUFOs.jpg]

مثلث اژدها متضاد مثلث شیطان یا مثلث برمودا است که ساحل فلوریدا یکی از راسهای آن میباشد. یکی از راسهای مثلث اژدها ساحل ژاپن است. این دو مثلث تقریبا موازی و در جهت مخالف هم در جهان قرار دارند. مثلث اژدها  نیز مانند مثلث برمودا در طی قرنها داستانهای زیادی از اتفاقات ناخواسته و عجیب را رقم زده است.

[dragonstriangle.jpg]

که البته مثلث اژدها اطلاعات دقیقتری را از وسایل پرواز غیر طبیعی که به آب خارج و داخل میشوند در ساحل ژاپن ارائه میدهد. این وسایل پرواز دارای قابلیت های شگفت انگیزی هستند. طبق گفته دهها نفری که آنها را با چشم خود دیده اند، این ماشین ها میتوانند با سرعت فوق العاده زیادی پرواز کنند و با چالاکی تمام در هر مسیری مانور دهند. شاید بهترین و جالبترین قابلیت آنها توانایی انجام عملیات زیر آب است.

این وسیله نقلیه ( UFO ) با سرعت بسیار زیادی وارد اقیانوس میشود و دقیقا زیر سطح آب حرکت میکند. دنباله آبی ساخته شده توسط آنها در هنگام خروج و دخول میتواند کشتی های بزرگ اقیانوس پیما را نیز واژگون کند. داستانهای کفته شده درباره صدها کشتی و خدمه آنها که در این آبها گم شده اند، به هزاران سال قبل میرسد. یکی از جدید ترین آنها این است که ژاپن، 5 کشتی نیروی دریایی را با 700 خدمه در بین سالهای 1952 تا 1954 در این آبها از دست میدهد.دولت ژاپن که بسیار نگران بود ، در سال 1954 تصمیم گرفت با یک کشتی پژوهشی به همراه 31 دانشمند از جاهای مختلف به بررسی ناپدید شدنهای عجیب در این ناحیه بپردازد. کشتیkaiyo mary شماره 5 به قلب مثلث اژدها فرستاده شد و دیگر از آن خبری نشد. دولت ژاپن این منطقه را بسیار خطرناک توصیف کرد و هر گونه حمل و نقلی را به آنجا ممنوع اعلام کرد.

http://www.nationalufocenter.com/artman/uploads/japufo1803disc.jpg

ژاپن تاریخ جذابی در رابطه با UFO ها دارد. تاریخ آنها بسیاری از وقایع مربوط به UFO و عملیاتهای آنها را ثبت کرده است. یک نقاشی که بر دیواره غاری پیدا شده است، سندی است مبنی بر وجود دو بشقاب پرنده و خلبان آنها که بر فراز گله ای از حیوانات وحشی پرواز میکنند و با اسلحه هایی به گله شلیک می کنند. این واقعیتی است که بوسیله شخصی که شاهد این ماجرا بوده، به تصویر کشیده شده است.

http://ufolove.files.wordpress.com/2010/09/japaneseufos.jpg?w=300

دهها تصویر دیگر به این صورت وجود دارد. یک تصویر رنگی دیگر که از سال 900 میلادی پیدا شده است، واضحانه محل فرود و نشست دیسکهای پرنده را نشان میدهد. این تصویر با کیفیت، پورتالها و برشهایی از بالای یک وسیله نقلیه را نشان میدهد.

[JapaneseUFos2.jpg]

افسانه ای که تمام اتفاقات ثبت شده را به هم پیوند میدهد، چیستان دوگو DOGU است. مجسمه های سفالی دوگو برای قرنها در معرض تماشا قرار گرفته اند. این مجسمه کوچک تجسمی از موجودات فضایی امروزی است. بیش از صد عدد از این مجسمه پیدا شده و به نظر میرسد که هزاران سال عمر داشته باشند و حتی قدمت بعضی از آنها به 12 هزار سال پیش میرسد. اگر با دید مدرن به آنها نگاه کنید، جزئیات آنها بسیار خیره کننده است. به نظر میرسد که دوگو یک لباس پرواز در ارتفاعات زیاد پوشیده و روی لباس دستگاههایی که به نظر میرسد لوله ها و منافذ و اتصالات، ارتفاع سنج، فشار سنج، کلاه و غیره . . . باشد.

http://ufolove.files.wordpress.com/2010/09/doguman.jpg?w=200

شگفت انگیز است که کلاه آن در حال نشان دادن یک عینک ایمنی بزرگ به همراه عدسی های بزرگ است.

اینها نشان دهنده خلبانان وسایل نقلیه پروازی هستند که برای قرنها دیده شده اند و از مثلث اژدها بیرون می آیند. لباس پوشیده شده توسط دوگو، هم میتواند محافظی در مقابل خلاء در فضا یا و یا حتی فشار بسیار زیاد در عمق اقیانوس باشد. (لباس غواصی و فضانوردی هردو فشار داخل را ثابت نگه میدارند). یک افسانه باستانی ژاپن توضیح میدهد که چگونه دوگو هر روز از اقیانوس بیرون می آمد و به مردم محلی کمک میکرد. دوگو به مردم محلی وسایلی میداد که زندگی روزانه آنها را ساده تر کند. چه چیز بیشتر از این میتوانست الهام بخش ساخت مجسمه دوگو باشد.

http://exodus2006.com/nom/dogu2.jpg

مجسمه های سفالی فضانوردان در کل کشور و در تعداد زیاد پیدا شده اند. و حتی ممکن است که آنها به صورت خدا دیده میشدند. بدون شک محبوبیت آنها در تمام کشور گسترش داشته و آنها به گرمی مورد پرستش قرار میگرفتند.

آیا مثلث اژدها فقط یک گرداب ناپایدار زمین شناسی است؟

آیا صدها وسیله گمشده و بشقاب پرنده های زیر سطح اقیانوس، فقط یک اثر جانبی اقیانوس است؟

نویسنده :Roc Hatfield

منبع:       http://www.theatlantium.com


نظرات شما عزیزان:

ایدا
ساعت20:10---10 آذر 1393
فوق الاده بود ایوالله داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم شما می توانید با عضویت در این وبلاگ از تمامی امکانات که فقط مخصوص افراد عضو است بهره مند گردید و حتی مطلب جدید به آن اضافه کنید و به نام خودتان به ثبت برسانید با وارد نمودن ایمیل خود در خبرنامه،اطلاعات و خبرهای تازه از جهان علم و فن آوری به ایمیل شما ارسال میگردد. شما میتوانید از طریق لینک ثبت نام نسبت به عضویت درultra-violetاقدام نمایید. باعث افتخار ماست که شما یکی از کاربران ما باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مختلف(فلسفه- فیزیک-نجوم-فضا- زمین) و آدرس ultra-violet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 25126
بازدید کل : 102165
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1