تفسیر بوف کور
 
مختلف(فلسفه.فیزیک.نجوم.کتاب)
موضوعات علمی شامل فضا و فیزیک نجوم و غیره

داستان یک روح 

 

توضیح:

این اثر،نوشته‌ی دکتر سیروش شمیسا،همان‌طور که از عنوان آن بر می‌آید،درباره‌ی رمان بوف کور صادق هدایت است.ضمن این‌که متن کامل رمان بوف کور در این کتاب گنجانده شده است.در کتاب حاضر شرح و توصیف بوف کور هدایت به تفصیل آورده شده است.

 

درباره نویسنده :

سیروس شَمیسا (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۲۷ در رشت) استاد ادبیّات فارسی و نویسنده پرکار ایرانی است که تاکنون بیش از ۴۰ اثر خلق کرده‌است.

وی تحصیلات عالی خود را در دانشگاه شیراز آغاز کرد و چند سالی پزشکی خواند، ولی پس از چندی تغییر رشته داد و در همان‌جا مدرک کارشناسی خود را در ادبیّات فارسی گرفت. پس از آن وارد دوره دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران شد و در سال ۱۳۵۷ از رساله خود به راهنمایی دکتر خانلری دفاع کرد.

.دکتر سیروس شمیسا در کتاب داستان یک روح به نقد روانکاوانه داستان بوف کور اثر صادق هدایت می پردازد. او در این کتاب از نظریات روان شناختی کارل یونگ برای نقد اثر استفاده می کند.

در این کتاب متن کامل بوف کور نیز گنجانده شده است.



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت11:49---14 اسفند 1393
عالی
پرمحتوا
تامل برانگیز
استاد شما باعث افتخار خاورمیانه هستی

پاسخ:این نظر لطف شما رو میرسونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم شما می توانید با عضویت در این وبلاگ از تمامی امکانات که فقط مخصوص افراد عضو است بهره مند گردید و حتی مطلب جدید به آن اضافه کنید و به نام خودتان به ثبت برسانید با وارد نمودن ایمیل خود در خبرنامه،اطلاعات و خبرهای تازه از جهان علم و فن آوری به ایمیل شما ارسال میگردد. شما میتوانید از طریق لینک ثبت نام نسبت به عضویت درultra-violetاقدام نمایید. باعث افتخار ماست که شما یکی از کاربران ما باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مختلف(فلسفه- فیزیک-نجوم-فضا- زمین) و آدرس ultra-violet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 1013
بازدید هفته : 1449
بازدید ماه : 1657
بازدید کل : 74640
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1