موضوعات علمی شامل فضا و فیزیک نجوم و غیره

چهار شنبه 23 فروردين 1391
ن : بهنام

مثلث شیطان

نا حيه اي در غرب اقيانوس اطلس نزديك جنوب شرقي ايالت متحده تشكيل يك مثلث را مي دهد. اين مثلث از برمودا در شمال شروع شده و تا جنوب فلوريدا وسعت يافته وسپس به طرف مشرق كشيده مي شود. از باهاما و پورتريكو گذشته تا حدود 40 درجه غربي ادامه مي يابد و بعد از ان دوباره به برمودا مي رسدالبته بيشتر به صورت يك بيضي است تا مثلث. اين ناحيه داراي نيرويي مخرب و باور نكردني در دنياي راز هاي غير قابل تفسير است. راس اين مثلث محتملا برمودا و ميامي و فلوريدا سن خوان در پورتريكو هست.  معمولا مثلث برمودا را چنين بيان مي كنند جايي كه بيش از صدها هواپيما و كشتي در هواي تيره و تار نابود شده اند و بيشتر اين اتفاقات از سال 1945 به بعد روي داده است و دران محل بيش از هزار تن در  طول اين زمان جان خود را از دست داده اند بدون انكه حتي جسد يك نفر و يا قطعه اي از لوازم كشتي ها و يا هواپيماهاي نابود شده بر جاي مانده باشد



:: موضوعات مرتبط: مثلث برمودا؟، ،
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا, مثلث شیطان, اسرار مثلث برمودا, ارتباط موجودات فضایی با مثلث برمودا, یوفو ها و مثلث برمودا,


چهار شنبه 23 فروردين 1391
ن : بهنام

مثلث برمودا مثلث شیطان؟

 

گوگل ارث، وب سایت محبوبی که به مردم معمولی اجازه میدهد زمین را از آسمان نگاه کنند، برنامه جدیدی را ارائه کرده است. گروهی از پژوهشگران آماتور، هزاران چیز شگفت انگیز را بوسیله عکسهای با کیفیت بالای این ماهواره، در روی زمین پیدا کرده اند. گوگل از عکسهای رنگی با کیفیتی که از فضا گرفته شده، استفاده میکند. گوگل این عکسها را به هم وصل میکند تا فرم کامل و مسطحی از کل زمین رابه ما بدهد یکی از منافع استفاده از این تکنولوژی توانایی مختصات دادن و پیدا کردن سازه های جالب و منحصر به فرداز سطح آب و زیر آب است. در یکی از این تصاویر دو شئ دیسک مانند دیده میشود که دقیقا زیر سطح آب قرار دارند و پشت سر هم حرکت میکنند. این دیسکهای پرنده میتوانستند یک توضیح منطقی داشته باشند. اما چیزی که این اشیاء را عجیب میکند این است که آنها در قلب مثلث اژدها عکس برداری شده اند.

[DragonTriangeUFOs.jpg]

 



:: موضوعات مرتبط: مثلث برمودا مثلث شیطان؟، ،
:: برچسب‌ها: مثلث برمودا, مثلث شیطان, اسرار مثلث برمودا, ارتباط موجودات فضایی با مثلث برمودا, یوفو ها و مثلث برمودا,


چهار شنبه 23 فروردين 1391
ن : بهنام

اهرام ثلاثه مرموز (راز سنگ گمشده)

Post image for Mystery of the Great Pyramid missing capstone

وقتی شما به بالای هرم بزرگ نگاه میکنید، میبینید که نوک آن گم شده است. سر آن مسطح است و مانند بقیه هرمها نوک تیز نیست و به بالا اشاره نمیکند. معمولا وقتی یک هرم بنا میشود، قسمت بالایی آن (capstone) یا سنگ بالا، آخرین چیزی است که روی آن قرار داده میشود. مهمترین قسمت آن شناخته میشود و از سنگهای ویژه یا حتی طلا ساخته میشود. این سنگ معمولا بسیار پرزرق و برق است.



:: موضوعات مرتبط: اهرام ثلاثه مرموز (راز سنگ گمشده)، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مختلف(فلسفه- فیزیک-نجوم-فضا- زمین) و آدرس ultra-violet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.