موضوعات علمی شامل فضا و فیزیک نجوم و غیره

پنج شنبه 8 آبان 1393
ن : بهنام

تفسیر بوف کور

داستان یک روح 

 

توضیح:

این اثر،نوشته‌ی دکتر سیروش شمیسا،همان‌طور که از عنوان آن بر می‌آید،درباره‌ی رمان بوف کور صادق هدایت است.ضمن این‌که متن کامل رمان بوف کور در این کتاب گنجانده شده است.در کتاب حاضر شرح و توصیف بوف کور هدایت به تفصیل آورده شده است.

 

درباره نویسنده :

سیروس شَمیسا (زادهٔ ۲۹ فروردین ۱۳۲۷ در رشت) استاد ادبیّات فارسی و نویسنده پرکار ایرانی است که تاکنون بیش از ۴۰ اثر خلق کرده‌است.

وی تحصیلات عالی خود را در دانشگاه شیراز آغاز کرد و چند سالی پزشکی خواند، ولی پس از چندی تغییر رشته داد و در همان‌جا مدرک کارشناسی خود را در ادبیّات فارسی گرفت. پس از آن وارد دوره دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران شد و در سال ۱۳۵۷ از رساله خود به راهنمایی دکتر خانلری دفاع کرد.

.دکتر سیروس شمیسا در کتاب داستان یک روح به نقد روانکاوانه داستان بوف کور اثر صادق هدایت می پردازد. او در این کتاب از نظریات روان شناختی کارل یونگ برای نقد اثر استفاده می کند.

در این کتاب متن کامل بوف کور نیز گنجانده شده است.



:: موضوعات مرتبط: تفسیر کتاب بوف کور، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب داستان یک روح, دانلود تفسیر بوف کور, داستان یک روح, سیروس شمیسا, تفسیر بوف کور, صادق هدایت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مختلف(فلسفه- فیزیک-نجوم-فضا- زمین) و آدرس ultra-violet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.